sobota, 14 czerwca 2014

Polonez

Hej ;33
Nareszcie mam troche czasu żeby napisać o polonezie, już niedługo będziemy go tańczyć przed masą ludzi !
Najgorsze jest to że tańcze z chłopakiem o rok od nas młodszym i jestem w 1 parze !!!
Polonez nie idzie nam tak źle jak wszyscy myśleli, ponieważ wczoraj przyniosłam aparat po to żeby mi.n. zobaczyć jak nam to idzie, trochę się pośmiać i coś jeszcze ale nie moge tego rozpowiadać bo to tajemnica ;)

A więc jeżeli mamy poloneza to mamy mieć też sukienki...
Tylko jest mały problem sukienka może być tylko w kolorach :
-czarna
-biała
-czarno-biała
-granatowa
Przez tą sukienkę straciłam swój wolny czas w poniedziałek i we wtorek, a dlaczego tylko w te 2 dni?
Bo nareszcie sobie jakąś znalazłam !!!
Według mnie nie jest zła trzeba tylko zamienić kokardkę na czrną, bo a zresztą sami zobaczcie ;]]
I jak wam się podoba ???

Pa pa pozdrawiam ;*

2 komentarze:

  1. No sukienka przepiękna i masz rację, że ładniej by wyglądała z czarną kokardą :) Miłego tańczenia ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry post :D powodzenia!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń