piątek, 5 kwietnia 2013

Kwiecień.

  Niedługo 16 kwietnia obchodzę 12 urodziny ! Z tej okazji jak zwykle zażyczyłam sobie prezent...
Myślałam nad tym niezbyt długo uznałam, że jeżeli mamy tylko jeden domowy aparat to należy mi się coś właśnie takiego. Choć do moich urodzin był niecały miesiąc to umówiłam się z moimi rodzicami, że aparat dostanę nieco wcześniej i tak słowo się rzekło, dostałam srebrny mały aparacik. I tak jestem zadowolona, ponieważ robi o niebo lepsze zdjęcia od naszego domowego aparatu dlatego, że ma 14.0 mega pixelii, robi zdjęcia w HD, ma dyktafon, kameruje, ma różne dodatki kolorystyczne, itd.
Jestem bardzo zadowolona czekam tylko na to jak sprawdzi się na Zielonej Szkole - (Białej Szkole).
A oto ja z moim aparacikiem :)

                                         Jak wam się podoba ???



                       


Do zobaczenia :)
                                              =Dżi

9 komentarzy:

  1. Aparat super też mam urodziny w kwietniu obserwujemy?
    love-love-01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana na moim blogu do The Versatile Blogger Award.
    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, urodzinki :) no no.. w takim razie stoo lat ♥

    obserwuję i zapraszam!
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat ! ♥
    I założyłam właśnie bloga z ocenami.
    Może się zgłosisz?
    ocenialnia-joannas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :)
    Zapraszam do Mnie http://katalog-gier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Julko? Kiedy napiszesz posta? Czekam z zaciekawieniem.
    kinkaset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzisz Jula, czekają na Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! :)
    Zajrzyj do mnie :)
    http://lily-moje-zycie2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń