czwartek, 28 marca 2013

Nie ma wiosny :(

           Niestety, ale od pewnego czasu cały czas pada śnieg i żadnych odznak wiosny ...
Niektórzy na pewno się cieszą, a niektórzy smucą - tak jak ja . Nie długo ja z moją klasą jadę na ZIELONĄ SZKOŁĘ, ale zamiast zielonej będzie : BIAŁA SZKOŁA . Ostatnio z moja koleżanką miałyśmy problem z kim być w pokoju . Ale na szczęście już wiemy z kim będziemy :)
 A oto nasz ośrodek - w Szklarskiej Porębie :
dsc_0194
                                                                 Bay !

                                                                                                                                                            =Dżi

4 komentarze:

  1. To udanego wyjazdu mam nadzieję, że jednak na zieloną a niebiałą szkołę^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, jak w komentarzu wyżej.
    Życzę świetnej zabawy na zielonej/białej szkole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, wiosna mogła by już przyjść.^^

    OdpowiedzUsuń